Content maken voor een B2B-doelgroep is een vak apart, met specifieke uitdagingen op vlak van strategie, creatie, distributie of optimalisatie. Tijdens het jaarlijkse Digital Content Marketing Congress duikt Mediaforta begin oktober helemaal onder in de B2B-wereld. Je maakt kennis met de aanpak van bedrijven als Barco, SAP en Deloitte. Naast de cases staan ook klinkende namen op het programma, zoals Rory Sutherland van Ogilvy UK.
Een programma met vijf grote thema’s, met speciale aandacht voor B2B:
- Maandag 5/10 – Contentcreatie
- Dinsdag 6/10 – Sociale media
- Woensdag 7/10 – Contentpromotie
- Donderdag 8/10 – Contentmarketing
- Vrijdag 9/10 – Leadcreatie
Hoe maak ik sterke B2B-content? Wat zijn de fundamenten van goede videomarketing?
Hoe zorg ik voor meer engagement op LinkedIn? Hoe genereer ik kwalitatieve leads en wat is account based marketing?
Maak kennis met de sprekers en schrijf je in voor DCMC2020, de B2B-editie.
Volledig gratis, 100% digitaal.